در پی بارش های شدید باران در اقصی نقاط استان البرز؛
در پی بارش های اخیر و خوب اقصی نقاط کشور و علی الخصوص استان البرز و دیگر نقاط آن شهرستان نظرآباد بار دیگر در آب غوطه ور شد و به دنبال آن مشکلاتی نیز برای اهالی این شهرستان خلق شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۴۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ در پی بارش های اخیر و خوب اقصی نقاط کشور و علی الخصوص استان البرز و دیگر نقاط آن شهرستان نظرآباد بار دیگر در آب غوطه ور شد و به دنبال آن مشکلاتی نیز برای اهالی این شهرستان خلق شد.

بر اساس این گزارش ؛ با وجود بارش های مداوم و پی در پی طی چند روز اخیر در اکثر مناطق کشور و بخصوص استان البرز و دیگر نقاط آن شهرستان نظرآباد که آخرین نقطه از جنوب غرب استان البرز نیز به شمار می آید غرق در آب شد و متأسفانه عدم زیر ساخت های لازم و ایمنی در مواقع بارش های برف و باران و جمع شدن سیلاب در معابر عمومی باعث وقوع مشکلاتی چند ساعته برای اهالی این شهرستان علی الخصوص بلوار رسالت شد بطوریکه رفت و آمد برای عموم کاملا غیر ممکن به نظر میرسید. امید است مسئولین راهداری و شهرداری شهر نظرآباد با اندیشیدن تمهیدات بجا و کارآمد این مشکل همیشگی را حل و فصل کرده و با رعایت استانداردهای رفت و آمدی در بلوار رسالت شهرستان نظرآباد از ورود آب باران به فروشگاه ها و مغازه های بلوار مذکور ممانعت بعمل آورده و از همه مهم تر تردد خودروها با پاشیدن آب باران بر روی لباس های اهالی بلوار رسالت همراه نباشد.





خبرنگار :ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها