از مصادیق توجه به رهنمودهای معظم‌له این است که دغدغه‌های فرهنگی ایشان به‌عنوان یک مسئله مطرح شود، نه یک موضوع، وقتی که مسئله باشد برای حل آن اقدام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۰۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱




خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه تشکیل بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، هنری مردمی کشور از اهداف بسیج هنرمندان است، گفت: بسیج برگ برنده انقلاب اسلامی است و جناح، حزب و گروه نمی‌شناسد.

غلامرضا منتظری در همایش روز هنر در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره ارشاد اسلامی شهرستان نور، با اشاره به اینکه هنر باران رحمت الهی است و خداوند هم خود مظهر کامل زیبایی است و هم زیبایی را دوست دارد، اظهار کرد: شایسته است، پیام انقلاب و معارف اسلامی را با جذاب‌ترینروش هنری ارائه کنیم.

وی افزود: تعهد و تخصص که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، مصادیق آن این است که اثر را در اوج زیبایی از نظر ظاهر و در اوج کمال از نظر محتوا ارائه تا بر دل مخاطب و جامعه هدف بنشیند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اعلام اینکه امروز جهان غرب محتوای مسموم خود را با زیباترین بسته هنری ارائه می‌کند، تصریح کرد: این مسئولیت بر دوش هنرمندان سنگینی می‌کند تا پیام انقلاب را به شیرین‌ترینوجه به جامعه و دنیا ارائه کنند.

این مسئول از فعالیت 10 ساله بسیج هنرمندان در کشور خبر داد و بیان کرد: در این مدت توانستیم 90 هزار هنرمند را جذب و سازماندهی کنیم و کادرسازی، تربیت نیرو و هنرمند در طراز انقلاب اسلامی را در اولویت کاری خود قرار دهیم و اهداف خود را دنبال کنیم.

منتظری با اعلام اینکه باید آوینی فردا را با تکیه بر هنرمند جوان امروز احیا کرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا 100 هنرمند در طراز شهید آوینی تربیت کنیم و سلحشورهای آینده از بین همین هنرمندان بسیجی برخیزند.

وی با بیان اینکه تشکیل بزرگ‌ترینشبکه فرهنگی، هنری مردمی کشور از اهداف بسیج هنرمندان است، ادامه داد: بسیج برگ برنده انقلاب اسلامی است و جناح، حزب و گروه نمی‌شناسد و برای او انقلاب مهم است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با تأکید به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: از مصادیق توجه به رهنمودهای معظم‌له این است که دغدغه‌های فرهنگی ایشان به‌عنوان یک مسئله مطرح شود، نه یک موضوع، وقتی که مسئله باشد برای حل آن اقدام می‌شود.

این مسئول با تشریح برنامه‌های سال 95 بسیج هنرمندان، گفت: نخستین جشنواره سبک زندگی ایرانی، اسلامی، فراخوان نامه رهبری به جوانان جهان، تشکیل اتحادیه هنرمندان جوانان جهان که گامی برای پاسخ به این دغدغه‌ها است، توجه به هسته شادمانه‌ها از برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج هنرمندان در سال‌جاری است.

منتظری با اشاره به اینکه برخلاف تصورات اسلام دین غم نیست و در آموزه‌های دینی سوگواره‌ها را داریم که بسیار زیباست و نباید اسلام را غم‌نامه تلقی کرد، اظهار کرد: سوگواره عاشورا پله کمال انسان است، باور غلطی است که بگویند اسلام شادمانی ندارد، ما وظیفه داریم اسباب شادمانی سلیم و مطابق با فطرت را به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان نخستین فراخوان مدل مفهومی شادمانه را در سال‌جاری برگزار می‌کند، گفت: برای جشن تولد چند مدل استاندارد که با فرهنگ دینی و اسلامی منافات نداشته باشد را معرفی می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها