خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در صورتی‌ که استانداری خوزستان برای حضور سپاه پاسداران در صحنه امداد‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده و گرفتار آب گرفتگی اعلام نیاز کند، سپاه استان خوزستان به طور کامل آماده خدمت‌رسانی است.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۸۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی د با اشاره به خبر دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اظهار داشت: سپاه استان خوزستان با تمامی ظرفیت و امکانات اعم از هوایی، زمینی و دریایی آمادگی کامل دارد که به محض اعلام استانداری خوزستان در مواقع ضروری، کمک‌رسانی را انجام دهد و تمامی مجموعه در حال حاضر در آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به آمادگی سپاه‌های شهرستانی افزود: اگر تمامی شهرستان‌ها اعلام وضعیت قرمز کنند، بسیج با تمام قوای خود به کمک مردم می‌شتابد.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: نیروهای بسیج در همه حوزه‌ها و در تمام شهرستان‌های استان خوزستان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان خوزستانی هستند و خوشبختانه هیچ کمبودی از نظر امکانات نیز وجود ندارد.

حاجتی در پاسخ به سئوال تسنیم درباره خدمت‌رسانی سپاه در شهرستان شوش و مناطق آسیب دیده آن گفت: با توجه به اینکه در شهرستان شوش سیل آمده ‌‌و محور شوش ـ اندیمشک نیز مسدود شده بود، مسئولان شهرستان شوش کمکی را از ما درخواست نکردند و خودشان مشکل به وجود آمده را برطرف کردند.

وی افزود: فرمانده سپاه و مسئولان سپاه شوش به همراه بسیجیان شهرستان شوش با حضور در صحنه مشغول مدیریت امداد‌رسانی و همکاری با ارگان‌های امدادی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به احتمال بروز مشکل‌ و کمک نیروهای سپاه گفت: ‌تمام تیم‌های امدادی ‌آماده شده‌اند‌ و از قبل برای آنها برنامه‌ریزی شده تا در کم‌ترین زمان و در اسرع وقت بتوانیم خود را به محل حادثه برسانیم و کمک‌رسانی کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: به طور کلی در صورت بروز هرگونه مشکلی از جمله آبگرفتگی و سیل در راه‌ها و جاده‌های خوزستان، سپاه استان خوزستان با تمام نیرو امکانات آماده خدمت‌رسانی هستند و حتی قایق‌های سپاه نیز برای خدمات امدادی احتمالی در سیل کاملا آماده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها