مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور روز گذشته در منزل شهید سعید یداللهی، شهید شاخص سال ۹۵ حضور یافت.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۸۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور عصر روز گذشته در دیدار با خانواده شهیدان سعید و وحید یداللهی، ضمن تاکید بر برکت نفس خانواده شهدا تصریح کرد: امروز خدمت خانواده شهید آمده ایم تا هم خاطراتی از آن بزرگواران را بشنویم و هم درس و برکتی از شما عزیزان بگیریم.

وی افزود: با بضاعت اندک که داریم ان شاالله بتوانیم جای فرزندان شما را بگیریم و این به شرطی ایجاد می‌شود که شما دعای ویژه ای برای ما کنید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن اشاره به اینکه خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خادمان خوبی برای شما شهدا باشیم، اظهار داشت: این حضور یک انجام وظیفه و دین است و خارج از شعار می گویم که نسبت به شما و سایر خانواده های شهدا کوتاهی کرده ایم.

گودرزی با تاکید بر انجام وظیفه جهت سرکشی از خانواده شهدا تصدیق کرد: باید ادای دین را بهتر انجام دهیم. همان طور که شهدا خسته نشدند و مدام با مجاهدت و مقاومت روحیه انقلابی خود اجازه نشستن ندادند و وقت خود را تلف نکردند، ما هم باید این کار را انجام دهیم و هم به خانواده شهدا و هم به انقلاب خدمت کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید بگذاریم این راه و پرچم زمین بماند، تصریح کرد: هر چه قدر جلوتر می رویم شرایط حساس تر و پیچیده تر می شود؛ به نظرم اگر متوسل به ائمه معصومین (ع) نشویم و دعای شما خانواده شهدا نباشد خیلی راه به جایی نمی بریم. با این فشار و شرایط که می بینیم باید اتفاق دیگری را رقم بزنیم؛ همان اتفاقی که در جنگ و انقلاب افتاد؛ که همان توسل به گنجینه معنوی و ائمه است.

گودرزی ضمن تاکید بر توسل به گنجینه معنوی و ائمه در جنگ و انقلاب ادامه داد: باید کاری انجام دهیم و برکت آن را ان شالله خداوند با دعای شما خانواده شهدا به ما بدهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیاری از بزرگان شهید شدند، لذا باید فرصت را دریابیم و تلاش کنیم یادواره و کار برای شهدا را دنبال کنیم. نگاه ما این است که انتقال افکار شهدا به نسل های بعدی درست اتفاق بیفتد.

وی در مورد گفتمان شهدا در افکار جوانان تصریح کرد: ما به واسطه همین گفتمان و روحیه و مقاومت ها تا کنون روی پا ایستاده ایم، یعنی داشته ما این است. اینکه مقابل آمریکا «نه» گفتیم و روی این «نه» ایستاده ایم، به همین خاطر است.

همچنین در بخشی از این دیدار مادر شهیدان وحید و سعید یداللهی تصریح کرد: امام خمینی (ره) این طور این جوانان را ساخت؛ جنگ سفره و یک خان نعمتی بود و عده ای توانستند از آن بهره ببرند. آنها هدف داشتند و بی هدف نرفتند.

وی افزود: شهدا می دانستند مسیرشان سخت است، اما با این سن و سال کم راه را درست رفتند.

مادر شهید سعید یداللهی ضمن اشاره به خاطراتی از زندگی آن بزرگوار اظهار داشت: شهید سعید یداللهی چهارم اردیبهشت سال ۶۰ در عملیات بازی دراز به شهادت رسید. او قبل از انقلاب جهت ادامه تحصیل به دانشگاه کانزاس آمریکا رفته بود.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که عده ای از ضد انقلابیون مقابل کاخ سفید تجمع کرده بودند، این شهید بزرگوار نیز به همراه عده ای از دانشجویان ایرانی جهت حمایت از انقلاب اسلامی مقابل کاخ سفید شعار مرگ بر آمریکا سر داد.

مادر شهیدان یداللهی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری، توانست از آمریکا فرار کند و با مشقت بسیاری خود را به ایران رسانید. یادم می آید زمانی که قصد داشت از ترکیه به ایران بیاید هشت شبانه روز در راه بود. پس از ورود به ایران نیز در مدت کوتاهی در بسیج فعالیت کرد و ظرف چهار ماه پس از فرار از آمریکا در جنگ تحمیلی شهید شد.

وی بیان داشت: زمانی که در آمریکا زندانی بود، من پیش شهید اشرفی اصفهانی رفتم و برای آزاد شدن سعید از ایشان استطاعت طلبیدم. آن بزرگوار نیز به من گفتند بهتر است نذر کنم. از خداوند خواستم تا فرزندم از دست کافران در آمریکا رها شود و در جنگ تحمیلی شهید شود؛ که پس از مدتی نذر من ادا شد.

مادر شهیدان یداللهی در پایان تصدیق کرد: شما بسیجیان تداعی کننده فرزندان شهیدم هستید.

خاطرنشان می شود، شهید سعید یداللهی امسال از سوی سازمان بسیج دانشجویی به عنوان «شهید شاخص سال ۹۵» انتخاب شده است.

ارسال نظرات