کیخا گفت: کاسبان تحریم ها تنها رابطه با آمریکا را هدف قرار دادند و تمام مشکلات را به تحریم ها گره زدند لذا نتیجه این شد که حتی پاکستان نیز به علت تحریم، از انتقال گاز جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۷۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی از زاهدان، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در جشن روز فناوری هسته ای که در دانشکده صنعت و معدن خاش برگزار شد، گفت: دانشجویی که تنها برای درس خواندن به دانشگاه آمده باشد، وقت خود را تلف کرده است.

وی ادامه داد: درس خواندن، وظیفه و تکلیف دانشجو است اما شأن او مطالبه گری است دانشجویی که گذشته را بخوبی تحلیل نکند، نمی تواند در آینده اثرگذار باشد اگر تاریخ را می دانستیم، امروز در خصوص چرایی تحریم و دشمنی آمریکا سؤالی نداشتیم.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه امروز عده ای نمی خواهند جوانان، تاریخ را بدانند، عنوان کرد: گذشته ما به برجام و چرایی تحریم های کنونی ارتباط دارد چرا عده ای نمی خواهند تاریخ را بدانید؟! با وجود اینکه می دانیم وقتی نفت ما تمام شود، باید گدایی کنیم، چرا سخن از عدم نیاز به هسته ای می زنند؟!

وی بیان کرد: افرادی که تحریم ها را به هسته ای گره می زنند باید در گذشته تأمل کنند در طول تاریخ انقلاب سه مرحله تحریم داشته ایم که شروع آنها با شعار نه شرقی و نه غربی ما بود.

کیخا خطاب به اعتمادکنندگان به آمریکا اظهار داشت: کسانی که می گویند آمریکا قابل اعتماد است باید بدانند که دنیا طولانی ترین جنگ را آن هم با دست خالی و بمباران های شدید علیه ایران دیدند اما برای اولین بار در سال 65 و پس از کربلای 5 تجاوز صدام را اعلام کردند.

وی با اشاره به تهدید داعش به ساخت بمب اتم بیان کرد: امروز آمریکا به بهانه داعش می‌خواهد در منطقه حضور بیشتری داشته باشد چه کسانی بمب اتم دارند و می توانند در این راه به داعش کمک کنند؟!

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود، امروز آمریکا بر تمام کشورهای جهان سیطره داشت؛ انقلابی که هدفی والا و ضد استکباری را دنبال کرد. البته منکر این نیستیم که برخی مسئولین نالایق از نجابت مردم ما سوءاستفاده کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: کاسبان تحریم ها تنها رابطه با آمریکا را هدف قرار دادند و تمام مشکلات را به تحریم ها گره زدند لذا نتیجه این شد که حتی پاکستان نیز به علت تحریم، از انتقال گاز جلوگیری کرد.

IMG_1841.JPG

IMG_1842.JPG

IMG_1844.JPG

IMG_1847.JPG

IMG_1849.JPG

IMG_1851.JPG
 
ارسال نظرات