سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز ؛

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه مهمترین ماموریت نخبگان است/بسیج دانشجویی با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این راستا حرکت خواهد کرد

وی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه را مهمترین ماموریت نخبگان بر شمرد و گفت: بسیج دانشجویی با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این راستا حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۷۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز پیرامون اولین جلسه این شورا در سال جدید درگفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ گفت: بسیج دانشجویی در سال جدید همه تلاش های خود را خواهد کرد تا شعار سال تحقق یابد و در این زمینه اظهار داشت: دانشجویان انقلابی استان البرز از مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل مطالبه خواهند کرد و پیگیر این راهکار الهی و تاثیر گذار خواهند بود.

وی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه را مهمترین ماموریت نخبگان بر شمرد و یاد آور شد: بسیج دانشجویی با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این راستا حرکت خواهد کرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز اظهار داشت: راهکار اقتصاد مقاومتی که از سوی امام خامنه ای (مدظله العالی) مطرح شده است را یکی از تدبیر های مهم جامعه اسلامی و بخصوص جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد دیگر امید به بیگانه,بخصوص آمریکای جنایت کار بس است چرا که شیطان بزرگ ثابت کرده که اهل نیرنگ وخدعه است.

سخنگوی شورای تبیین مواضع در خاتمه گفت: به دولت محترم یازدهم توصیه می کنیم به تدبیری که از سوی فرمانده معظم کل قوا اعلام شده است بیش از پیش با اقدام و عمل راستین توجه کند تا با این مهم لااقل شعار انتخاباتی خود را بعد از سه سال تحقق بخشد.
ارسال نظرات