خدادادی گفت: وقتی می توان با دست خالی اما با کیفیت کار کرد، چرا برخی مسئولان کوتاهی می کنند؟! چرا آقایان به پیمانکاری گروه های جهادی اعتماد نمی کنند؟! آیا محرومان در ایام غیر تعطیل که دانشجویان جهادی مشغول درس هستند، نباید زندگی کنند؟!
کد خبر: ۸۶۶۰۴۷۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،مجتبی خدادادی، مسئول گروه جهادی «سرداران شهید خدری» سیستان وبلوچستان در مراسم افتتاحیه مدرسه دوکلاسه شهید  بختیاری روستای علی آباد منطقه چاه رحمان گفت: در این روستا تمام مشقت ها از نبود آب شرب تا خطر حیوانات وحشی را به جان خریدیم و افتخار می کنیم که به فرمان رهبر خود عمل کردیم.

وی بیان کرد: این روستا که از آب شرب محروم است اما مردمانی ولایتمدار دارد، از چشم مسئولین دور مانده بود اما اعضای دانشجویان جهادگر به مسئولان فهماندند که فرمان رهبری چون و چرا ندارد و باید انجام شود.

مسئول گروه جهادی «سرداران شهید خدری» دانشگاه پیام نور زاهدان خطاب به مسئولان عنوان داشت: وقتی می توان با دست خالی اما با کیفیت کار کرد، چرا برخی مسئولان کوتاهی می کنند؟! چرا آقایان به پیمانکاری گروه های جهادی اعتماد نمی کنند؟! آیا محرومان در ایام غیر تعطیل که دانشجویان جهادی مشغول درس هستند، نباید زندگی کنند؟!

وی با گله از کم کاری مسئولان اظهار کرد: متأسفانه برخی ارگانها که امکانات داشتند در اختیار ما قرار ندادند و این امر سبب سختی کار شد.

خدادادی تأکید کرد: اردوی جهادی نوروز 95 مصداق وحدت بود دانشجویان جهادگر شیعه و سنی گروه در کنار هم بدون منت و برای خدمت به نظام کار کردند و نشان دادند پیرو ولایت هستند.
ارسال نظرات