خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور گردانهای بسیج این شهرستان در روز های نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۶۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک ماه رجب اظهارداشت: رزمایش راهیان بیت المقدس در روز های نهم و دهم اردیبهشت‌ ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه ، این رزمایش چهارمین رزمایش بزرگ بسیجیان این شهرستان است، گفت: این رزمایش را در دو بخش عملیات تاخیری و امداد و نجات، عملیات تاخیری با هدف گرفتن زمان در مواقع تهدید دشمن در منطقه جاده اسدیه به گزیک و عملیات امداد و نجات و پدافند غیرعامل نیز با هدف کمک‌رسانی مردمی در روستای اشک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور دو گردان در این رزمایش، افزود: یک گردان از بخش قهستان و 250 بسیجی نیز از منتخبان بخش مرکزی شهرستان هستند که فراخوان آنها در سال گذشته صورت گرفته و آموزش‌های لازم در دور‌ه‌های مختلف تعلیم داده شده است.

خدادادی با تاکید بر همکاری ادارات و ارگان‌های نظامی در برگزاری هر چه بهتر این رزمایش افزود: همکاری خوب همه دستگاه‌های اجرایی در سنوات گذشته منجر به نمره خوب این شهرستان در برگزاری این رزمایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها