مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

تدوین و چاپ ۳ کتاب ویژه شهدا در کردستان/دیدار با ایثارگران در راستای عمل به تاکیدات رهبری است

سلیمانی گفت: سه کتاب «۲۸ دی» و "فجرآفرینان"و"معرفی شهدای شهرستان بیجار" با هدف آگاهی‌بخشی به نسل جوان امسال چاپ می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۵۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان سه‌شنبه شب، ۲۵ فروردین ماه به مناسبت هفته هنر انقلاب در دیدار تعدادی ازمسئولان، هنرمندان وخبرنگاران با آمنه حسینی‌سراب، هنرمند جانباز ۷۰ درصد استان کردستان، اظهار کرد: ماه رجب که با میلاد امام باقر (ع) آغاز شده و میلاد امام علی(ع) در نیمه آن قرار دارد و با مبعث پیامبر(ص) به پایان می‌رسد، به طور قطع برای همه مسلمان مبارک و فضیلت آن چند برابر است.

وی افزود: دیدار با جانبازان در راستای عمل به تاکیدات رهبری است که فرمودند «مسئولان باید به قصد سپاسگزاری به منزل خانواده شاهد و ایثارگران بروند» و امشب ما به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی به منزل خانم حسینی آمده‌ایم تا از وی قدردانی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با تقدیر از حوزه هنری استان کردستان بواسطه فراهم کردن زمینه این دیدار بیان کرد: تجلیل از ایثارگری که بخشی از جسم خود را در راه خدا و انقلاب تقدیم کرده است، وظیفه همه ماست و همه باید در این زمینه همت کنیم.

سلیمانی با بیان این روایت که، با ریختن اولین قطره خون شهید، تمام گناهان آن بخشوده می‌شود، اعلام کرد: وقتی خون شهید را با فضیلت علم و دانش مقایسه می‌کنند، قلم علما از خون شهید افضل‌تر است.

وی اعلام کرد: آمنه حسینی به عنوان یک هنرمند جانباز، هم فضیلت جانبازی را دارد و هم اهل قلم و علم هستند و این جایگاه والایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان عنوان کرد: دو کتاب «۲۸ دی» و «فجرآفرینان» با هدف آگاهی‌بخشی به نسل جوان امسال چاپ می‌شود.

سلیمانی یادآور شد: کتابی هم با هدف معرفی شهدای پاسدار شهرستان بیجار تدوین شده که در شرف چاپ است

ارسال نظرات
آخرین اخبار