با معرفی نفرات برتر

مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور در یزد پایان یافت

مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در بخش آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۲۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در مسابقات تنیس آزاد کشور که طی چهار روز به میزبانی یزد برگزار شد، 15 ورزشکار از شهرهای مختلف کشور حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداخته و برترین‌های آنها در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شد.

در بخش بانوان الهه ارجمندی از کرمان مقام اول را کسب کرد، فاطمه ارجمندی از کرمان بر سکوی دوم ایستاد و هانیه جوادی از یزد حائز رتبه سوم این رقابت‌ها شد.

مسابقات بانوان در سالن تنیس استادیوم شهید نصیری برگزار شد و 15 بانوی ورزشکار از استان‌های یزد، تهران، کرمان و اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش آقایان نیز حمیدرضا زرکش از اصفهان حائز رتبه نخست شد، فرید فرجادیان از اصفهان مقام دوم را کسب کرد و امیرمحمد اولیایی از تهران و محمد میرزایی از اصفهان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش آقایان نیز 30 ورزشکار از استان‌های یزد، تهران، آذربایجان شرقی، قم و لرستان در سالن ورزشی اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت‌های بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان در دو شهر یزد و اردکان از 22 فروردین آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

ارسال نظرات