خبرهای داغ:

دروغ رسانه ها در مورد 11 سپتامبر باعث شد من مسلمان شوم/حجاب بهترین نوع آزادی است

اتسکو هوشینو پیرامون علت انتخاب حجاب اسلامی گفت:باور دارم که همه جلوه گری های آدم ها برای دیگران است درحالی که حجاب بهترین نوع آزادی است.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۰۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اتسکو هوشینو زن مسلمان ژاپنی با حضور در جشن روز مادر دانشگاه ارومیه گفت: ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا امیدوارم این عید برای همه شما مبارک باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه ارومیه اظهار داشت: فکر میکنم اگر چند روز دیگر در اینجا بمانم بطور کامل ترکی را یاد می گیرم.

هوشینو با اشاره به خاطره مسلمان شدن خود در دوارده سال قبل گفت: 6 سال قبل به سرزمین خجسته ایران مهاجرت کردم و اینجا را وطن معنوی خودم می دانم.

این مهمان کانون ریحانه دانشگاه ارومیه در ادامه افزود: من در یک خانواده بودایی به دنیا آمده بودم و بخاطر شرایط خانوادگی که داشتم به دنبال تحقیق در ادیان مختلف بودم و می خواستم آرامش واقعی را پیدا کنم.

این زن مسلمان ژاپنی به حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد و گفت: کنجکاو شدم که در مورد اسلام و مسلمان ها تحقیق کنم اما فقط در کتاب راهنمایی ما نوشته بود که مسلمانان روزی 5بار نماز می خوانند و شراب و خوک نمی خوردن و مردان می توانند 4تا زن بگیرند و هیچ چیز دیگری ای نمی دانستم.

وی با اشاره به تحقیقات خود در مورد اسلام تصریح کرد: باور نمیکردم مسلمان ها طرفدار تروریست باشند و با مطالعه متوجه شدم که بسیاری از رسانه ها دروغ گو هستند.

هوشینو با اشاره به آشنایی های خود در مورد اعجاز های قرآن اظهار داشت: اسلام چیزهایی را به من آموخت که دنیای بشر بعد از 1400 سال به آن دست یافته است و نظام حقوق زن و مرد در اسلام بر اساس سرشت آن ها پایه ریزی شده است.

مهمان کانون ریحانه النبی دانشگاه ارومیه در مورد قرآن افزود: صوت قرآن یک حس عجیبی به من داد و یک جذابیت خاصی داشت و معنایش را هم که گوش کردم از لحاظ محتوا عاشق قرآن شدم.

اتسکو هوشینو در مورد پیدا کردن هدف زندگی خود تصریح کرد: فهمیدم که برای زندگی آزادی مطلق وجود ندارد و همه چیز نسبی هست و چون میدیدم که انسان ها هرکدام بنده چیزی هستند من هم بنده خدا شدم چون آزادی مطلق پیش خداست.

وی با اشاره به مسلمان شدن خود گفت: اول سنی بودم چون هدفم پیروی از قرآن بود اما بعد از 6 ماه شیعه شدم و همچنان هدفم این است که پیرو قرآن باشم.

این خانم مسلمان ژاپنی در مورد علت شیعه شدن خود اظهار داشت: بعضی مطالعات من در مورد اتفاقات بعد از رحلت حضرت رسول(ص) و حدیث ثقلین علت این تصمیم شد.

هوشینو با اشاره به مخالفت های خانواده و دوسانش در مورد اسلام آوردنش تصریح کرد: برایم مهم بود که عزت انسانی خود را حفظ کنم و در مقابل این مخالفت ها ایستادگی کردم.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ حجاب خود در یک کارخانه مواد غذایی مشغول به کار شده بود اظهار داشت: به دلیل رعایت مسائل بهداشتی که باید کل بدن را می پوشاندیم در آن مرکز مشغول کار شدم تا حجابم را حفظ کنم.

همچنین در علت انتخاب حجاب اسلامی ادامه داد:باور دارم که همه جلوه گری های آدم ها برای دیگران است درحالی که حجاب بهترین نوع آزادی است.

این مهمان دانشگاه ارومیه در مورد آرزوی خود برای زندگی در سرزمین اسلامی گفت: من با مردی آشنا شدم که ایرانی بود و مهاجرت کردم و خیلی خدا را شکر می کنم که ساکن کشور ایران هستم.

وی در مورد انتخاب چادر بعنوان حجاب خود تصریح کرد: اوایل که ایران آمده بودم مانتویی بودم اما وقتی که برای اولین بار به مشهد رفتم برای احترام به امام رضا چادر به سر کردم، هرچند برایم سخت بود اما خیلی احساس خوبی بهم دست می داد.

هوشینو در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اولین بار ظهر عاشورا به چند خانوم که پوشش مناسبی نداشتند خیلی مودبانه گفتم "حرمت مراسم را نگه دارید؛موفق باشید" و بعد سراغ مسئول مسجد رفتم به ایشان هم تذکر دادم.

وی در پایان ضمن ابراز تاسف از ضعف جامعه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ابراز امیدواری کرد: این مهم در جامعه احیا شود و مردم عامل به آن باشند.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات