جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسئول محترم تربیت آموزش ناحیه از حلقه صالحین و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در واحد بسیج دانش آموزی نمونه حضرت معصومه(س) بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۸۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسئول محترم تربیت آموزش ناحیه از حلقه صالحین و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در واحد بسیج دانش آموزی نمونه حضرت معصومه(س) بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا سرگروه صالحین ضمن خوش آمد گویی گزارشی از حلقه های صالحین آموزشگاه مطرح و در ادامه دانش آموز بسیجی زهرا مرادی فرمانده واحد بسیج مدرسه به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج در مدرسه پرداخت.

در ادامه از سیستم شباب مدرسه بازدید به عمل آمد و همچنین با حضور در محل نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دانش آموز بسیجی خواهر عسکری به ارئه گزارشی جامع از بحث اقتصاد مقاومتی پرداخت که بسیار جذاب و پر بار بود.

جانشین محترم ناحیه از اینکه دانش آموزان بسیجی نخبه شهرستان تا این حد پیگیر مطالبات رهبری هستند ابراز خرسندی نمود.

در پایان از فعالیتهای صالحین و اتاق بسیج مدرسه بازدید به عمل آمد و اعضاء حلقه صالحین و سرگروه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند و جانشین محترم ناحیه کمک هزینه اردوی حلقه صالحین مدرسه را به خارج از شهرستان قبول کرد.


ارسال نظرات