کارگاه آموزشی یک روزه پیشگیری از جرائم و تخلفات مالی در ناحیه مقاومت شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۵۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت معاونت مالی ناحیه مقاومت بسیج سامان، کارگاه یک روزه آموزشی پیشگیری از جرائم و تخلفات مالی، با حضور مسئولین مالی سپاه و بسیج شهرستان سامان ،در محل این ناحیه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی داوود کبیری، مسئول مالی این ناحیه اظهار داشت: بدون شک سپاه و بسیج یکی از پاکترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است که کمترین تخلفات مالی در آن رخ می دهد و آنچه تاکنون توانسته است قداست سپاه و بسیج را حفظ کند.

وی، افزود: از آنجایی که مومن ترین و با تقواترین افراد در مجموعه سپاه و بسیج خدمت می کنند و اگر انسان در همه حال خدای متعال را ناظر بر اعمال و کردار خود ببیند از هرگونه خطا و اشتباه مصون خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه و کارگاههای مشابه یادآوری وتذکر قوانین و مقررات و حتی مجازاتهایی است که قانونگذار برای تخلفات مالی پیش بینی نموده است.

در ادامه، کلاس آموزشی و توجیهی برگزار و ابلاغیات، قوانین و دستورالعملهای موجود در این زمینه مرور شد.

در این کارگاه چگونگی تخصیص بودجه تا مراحل تسویه حساب مالی توسط سید هاشم موسوی از کارشناسان امور مالی در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام)، توضیح کامل داده شد.

ارسال نظرات