خبرهای داغ:

مجمع عالی بسیج شهرستان لار برگزار شد

مجمع عالی بسیج شهرستان لار با حضور اقشار مختلف بسیج،مسئولین مجمع و تنی چند از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۵۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
مجمع عالی بسیج شهرستان لار با حضور اقشار مختلف بسیج،مسئولین مجمع و تنی چند از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.

پاسدار امیر جاهدی،نائب رئیس اول مجمع و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در سخنانی ضمن اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو به بازخوانی بیانات امام و رهبری در خصوص انقلابی گری پرداخت و افزود:ایشان بارها در سخنان خود به سپردن امور به دست افرادی که دارای روحیه و تفکر انقلابی اند تاکید کرده اند که می تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب ما بخصوص در انتخابات مهم پیش رو باشد.

وی با اشاره به این مطلب که مصداق انقلابی گری در هر عصر و زمانه ای متفاوت بوده است، شاخصه های انقلابی گری در عصر حاضر را با عنایت به سخنان امام  و رهبری به دو بخش ثابت و متغیر تقسیم بندی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان اصول ثابت انقلابی گری را:

1- پیشتازی در میدان های انقلاب با هدف کسب رضای الهی

2-دین محور و شریعت مدار بودن

3-حق گویی و مدافع جبهه حق بودن

4- ولایت محوری در نظر وعمل

5-مقابله با اشرافی گری و همراهی با مسضعفین برشمرد و در ادمه ،اصول متغیر انقلابی گری را اصولی دانست که هر فرد انقلابی مبتنی بر عقل خود در درونش دارد و به مواردی چون:
شناخت دقیق دشمن،آرمان گرایی واقع بینانه،تکلیف گرایی معطوف به نتیجه،محترم شمردن قوانین  تقسیم بندی کرد.

نائب رئیس اول مجمع عالی بسیج شهرستان لار در ادامه سخنان خود به استناد بیانات امام و رهبری برای انقلابی گری اصولی را بیان کرد که اخلاق مداری،مقابله با افراط وتفریط و اهل منطق و اجتناب از شلوغ بازی را از جمله این اصول دانست.

جاهدی در پایان سخنان خود سیره و سنت انقلابیون را از دیدگاه امام و رهبری بیان کرد که عبارتند از :داشتن مرزهای شفاف فکری با مخالفان،رعایت مصالح ملی ومنافع عمومی،درد دین و دغدغه فرهنگی و در نهایت داشتن روحیه جهادی.

ارائه گزارش مسئول کمیسیون اقتصادی مجمع،شعرخوانی شاعر بسیجی شهرستان، پخش کلیپ و قرائت بیانیه ی مجمع از دیگر برنامه های این مراسم بود.

http://8pic.ir/images/mxqoixzsrq38j62uhsu7.jpg
ارسال نظرات
پر بیننده ها