حجیه خانم زینب اسلام دوست در دیدار با خانواده های شهیدان و بسیجیان در بندر گناوه گفت: خانواده ها تلاش نمایند تا ارتباط با علماء و روحانیون و بزرگان اسلام در زندگی تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۴۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸


به گزارش خبر نگا بسیج از گناوه خانم اسلام دوست با بیان خاطراتی از دوران کودکی فرزندان خود ابراز داشت: تمام تلاش خانواده ما این بود که فرزندانی سالم و تربیت شده طبق آیین قرآن و ائمه معصوم به جامعه تحویل دهیم.

وی ابراز داشت : در زمان حکومت مخوف پهلوی با وجود اینکه خانواده ما از تاجران تهران بود ولی به دلیل اینکه یکی از اقوام خانوده ام در خرم اباد زندگی می کرد و از بزرگان در علوم و فنون اسلام بود. جهت تربیت بهتر فرزندان خود به انجا نقل مکان نمودیم.

اسلام دوست با بیان خاطراتی از دوران مخوف و سخت گیری های زیاد از سوی عوامل شاهنشایی در جهت جلوگیری از عمل کردن به دستورات اسلامی و حفظ حجاب و نداشتن ازادی عقیده مردم در ان دوران ، خاطرنشان نمود: با توجه به اینکه بارها مورد ازار و اذیت قرار داشتیم و منزل ما چند ین بار ازسوی عوامل شاه بازرسی شد ولی دست از مبارزه بر نداشتیم.

مادر سرداران شهید زین الدین ابراز نمود: با صبر و بردباری و توکل جستن به خدای بزرگ ، در همه صحنه ها و زور گویی ها و ستم های رژیم شاهنشایی پیروز و سرافراز بیرون امدیم

وی ابراز داشت در جهت تربیت اخلاق اسلامی و اشنایی فرزندان خود با قرآن و اهل بیت تمام همت خود را به خرج داده ایم و توانستیم فرزندانی در مسیر وراه ولایت و انقلاب و دین اسلام پرورش دهیم

اسلام دوست ابراز داشت: به برکت خون شهدا و حرکت امام خمینی (ره) امروز جهان متحول شده است ، زنان و جوانان ما متحول شده اند و با بهره مندی از منطق و کلام اسلام در جهان می درخشند.

وي بيان كرد: پيروي از ولايت فقيه كه پيروي از راه انبيا واولياء صالح خداوند متعال است بايد به معناي واقعي كلمه درسرلوحه زندگي مادي ومعنوي خانواده هاي معظم شهدا باشد.

وي افزود: شهيدان درس هاي از رشادت وايثارگري در راه اعتلاي دين وپيروي از ولايت را به ما آموختند و امروز نيز وظيفه داريم ادامه دهنده راه ومنش آنها باشيم.

مادر سرداران شهيد زين الدين اظهار كرد: درجامعه اي كه مزين به نام ويادشهد است مردم نبايد اجازه دهند كه امواج مخرب تلويزيون هاي ماهواره اي وارد خانه هاي آنان شود وفرهنگ اصيل اسلامي جامعه را خدشه دار كند.
وي گفت:حجاب وعفاف از ارزشهاي والاي جامعه اسلامي است كه دشمن همواره تلاش مي كند تا باتهاجم فرهنگي اين ارزش را از مردم بويژه قشر جوان جامعه بگيرد وبجاي آن مدلهاي مبتذل غربي را جايگزين كند.

در ابتدای این مراسم نیز مديركل بنياد شهيد وامور ايثارگران استان بوشهر نيز در اين جمع باتقدير از حضور مادر شهيدان زين الدين در استان بوشهر اظهار كرد: اين بانوي بزرگوار باحضور دربرنامه هاي فشرده بنياد شهيد خانواده هاي معظم شاهد وايثارگر را از فضايل ومعنويات اخلاقي فرزندان شهيدش مستفيض كرد.
حجت الاسلام تشكري افزود: پس از سالها انتظار آرزوي خانواده هاي معظم شهدا استان بوشهر براي ديدار با چنين الگوي زنده اي كه در دامان خود سرداران عزيز زين الدين را تربيت كردند، برآورده شد.
وي بيان داشت: چه كسي بهتر از خانم اسلام دوست مي تواند براي ما از ويژگي هاي اخلاقي ومعنوي سردار بزرگ شهيد زين الدين فرمانده لشكر 17 علي ابن ابيطالب (ع) قم بگويد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها