خبرگزاری بسیج: مسئول مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 از برپایی دوره های آموزشی رایگان گل و گیاه ويژه فصل بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۶۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید محمد مرتضوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل بهار، آموزش رایگان نگهداری از گل و گیاه با هدف آشنایی و ترغیب شهروندان به نگهداری  گل و گیاه  و فضای سبز شهری با  عناوین چیدمان سبز در آپارتمان ، تغذیه و حاصلخیزی خاک، کشت زعفران، باغ شیشه ای، گیاهان آپارتمانی، گل های فصلی، پرورش قارچ و ... به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

مرتضوی گفت: در این مرکز علاوه بر برگزاری دوره ای کلاس های آموزشی نگهداری و تکثیر گیاهان، مشاوره گیاه پزشکی برای معاینه و درمان گونه های گیاهی بیمار در آزمایشگاه تخصصی انجام می شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم برای بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه و گلخانه این مرکز انجام شده است،افزود:  شهروندان می توانند برای ثبت نام به  مرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 واقع در شهرری بعد از چهار راه چشمه علی – بزرگراه شهید کریمی - جنب پل امام علی (ع) – بوستان فجر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 33394939 و 33742821 تماس بگیرند.

ارسال نظرات