خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 ضمن بررسی نیازهای شورایاران محله منصوریه و منگل تعیین تکلیف تمامی سنگ بری های این منطقه جنوبی را در دستور کار مدیریت شهری قرار داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۵۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی در حاشیه بازدید از سرای محله منصوریه و منگل در خصوص خواسته شورایاران مبنی بر وجود سنگ بری ها در محدوده شهری گفت: 68 سنگ بری در منطقه 20 فعالیت داشته است که طی دو سال اخیر موفق به انتقال یا تعطیلی بیش از 90 درصد این مشاغل آلاینده شهری شده ایم.

صفوی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شمس آباد برای فعالیت واحدهای مزاحم شهری در نظر گرفته شده است، افزود: مابقی سنگ بری های مزاحم نیز، مسیر قانونی آنها در حال اجراست و مراحل انتقال به خارج از محدوده شهری انجام خواهد شد.

وی در جریان این بازدید محلی و در جمع شورایاران و مدیر محله با تاسی به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شعار امسال گفت: از تمامی امکانات شهری برای تحقق اقتصاد درون زا استفاده می کنیم تا در مسیر رفع نیازهای جامعه و کشور قرار بگیریم.

صفوی به رویکرد اجتماعی شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: روحیه جهادی، فعالیت های میدانی و کسب نظر از اهالی و منتخبین محلی بایستی در راس امور قرار بگیرد چرا که موجب می شود اثربخشی اقدامات و رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید نیز همچنان محوریت فعالیت های فرهنگی، مساجد هستند، گفت: استفاده از ظرفیت های موجود محلی در جهت رفع نیازهای محله از مهمترین اهداف طرح مدیریت محله و شورایاران است که علاوه بر احصاء مشکلات باید از سوی منتخبین محلی انجام شود.

صفوی بر توسعه و ترویج مسائل فرهنگی با رویکرد دین و مذهب تاکید کرد و افزود: با ارائه آموزش های هدفمند و در تعامل با مساجد می توان زمینه رشد و بالندگی جوانان و نوجوانان را به خوبی فراهم کرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از دیگر اهداف فعالیت های مدیریت شهری است، ادامه داد: علاوه بر توسعه سرانه های محلی، نگهداشت شهر نیز از جایگاه مهمی برخوردار است که با مشارکت شهروندان و آگاه سازی آنها این مهم محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار