مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه‌وبویراحمد از افزایش ۷.۵ درصدی مصرف انرژی برق در این استان طی سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۳۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
داود راهزادی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته کاهش پیک‌سایی برق در تابستان 95 در یاسوج اظهار داشت: مصرف انرژی در 8 شهرستان کهگیلویه‌وبویراحمد در سال گذشته رشد 7.5 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: پرمصرف‌ترین شهرستان‌های استان در این ارتباط به ترتیب شهرستان‌های بهمئی، لنده و کهگیلویه بودند.

راهزادی تصریح کرد: گرمای شدید و استفاده از وسایل جدید خنک‌کننده در فصل تابستان مهم‌ترین علل افزایش مصرف انرژی در این استان در سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه امسال سهم کهگیلویه‌وبویراحمد در کاهش پیک بار انرژی در این استان 20 مگاوات است، گفت: میزان پیک‌سایی در کل کشور 3 هزار مگاوات است و در کهگیلویه‌وبویراحمد باید تمام تلاش‌مان را برای کاهش مصرف انرژی بکار بگیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه‌وبویراحمد تعداد مشترکین برق در این استان را 226 هزار و 258 مشترک تا پایان سال 94 عنوان و اظهار کرد: شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران به ترتیب با تعداد 90 هزار ، 42 هزار و 41 هزار مشترک بیشترین مشترکین برق استان را دارند.

راهزادی با اشاره به وجود 53 فیدر فشار متوسط در این استان، عنوان کرد: طول فیدرهای فشار متوسط و ضعیف به‌ترتیب 4 هزار و 700 کیلومتر و 3 هزار و 300 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای کاهش مصرف انرژی در این استان تدوین و اجرایی شده‌است،  از مشترکان برق استان خواست همکاری‌های لازم را با شرکت توزیع نیروی برق برای کاهش مصرف انرژی انجام دهند.

ارسال نظرات