خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این سپاه، رسیدن به خودکفایی و بالندگی ایران اسلامی را از مهمترین نتایج اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۲۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی، گفت: با رسیدن به اقتصاد مستقل در سال های پس از انقلاب -که به نوعی در نتیجه تحریم ها صورت گرفته- نه تنها روی پای خود ایستادیم، بلکه در عرصه های مختلف به جایگاههای خوبی نیز دست پیدا کرده ایم .

وی افزود: مردم زمانیکه مساله آرمان های انقلاب پیش می آید، حاضر هستند با مقاومت در برابر تحریم ها و تهدید ها، بیشترین فشارها را نیز تحمل کنند و تحریم ها را از طریق مقاومت به فرصت های طلایی برای رشد و توسعه تبدیل کنند.

حجت الاسلام رجب احمدی اظهار داشت: طبیعی است که ملت ایران پاسخ استقلال طلبی اقتصادی و صنعتی خود را که پس از انقلاب اسلامی به دست آمده، با تحریم، ارعاب و تهدید از سوی دشمنان و در راس آن ها آمریکا دریافت کند، ولی ایستادگی ایران اسلامی در برابر تحریم ها موجب رشد و شکوفایی در همه عرصه ها شده است.

این مقام مسئول، حمایت از تولید ملی، اقتصاد مردمی و اقتصاد دانش بنیان را سه محور کلیدی در موضوع اقتصاد مقاومتی برشمرد که رهبر فرزانه انقلاب بر آن ها تاکید فراوان دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، تاکید کرد: ما باید تولیدات داخلی را که موجب سرافرازی و اقتدار کشور است،افزایشدادهو بر خرید اجناس، از خارج کشور تکیه نکنیم.

وی ادامه داد: مسئولان نیز باید عزم خود را در مسیر عزت و سربلندی نظام اسلامی صرف کرده و با سرعت عمل بیشتر، تلاش کنند تا مطالبات رهبری برآورده شود.

حجت الاسلام رجب احمدی در پایان سخنان خود، افزایش تولید، استفاده از نیرو و توان داخلی، استفاده نکردن از کالاهای خارجی و مهم‌تر از همه اشتغال را از نتایج حاصل از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.

ارسال نظرات