خبرهای داغ:
دبیر ستاد احیای امر به معروف کشور:
دبیر ستاد احیای امر به معروف کشور گفت: ستاد های امر به معروف باید بتوانند شعار سال را در بخش های مختلف به صورت یک گفتمان تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۱۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر عصر امروز چهارشنبه در همایش مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ائمه جماعات خوزستان عنوان کرد: همه انسان ها در نظام اسلامی وظایفی دارند که باید به آنها عمل کنند و البته این نکته نیز حائز اهمیت است که اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در بحث احیا امر به معروف و نهی از منکر افزود: قانون های اسلامی بر محوریت مردم جامعه تدوین شده اند و تنها در صورت همراهی مردم در این زمینه می توان موفق عمل کرد.

حجت الاسلام زرگر با بیان اینکه برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر روی بهره گیری از ظرفیت های مردمی شکل گرفته است، اظهار کرد: در همین راستا طی یک دستور العمل، گروه های مردمی ۱۰ نفره در هر منطقه از شهرها برای رسیدگی به معضلات موجود تشکیل می شود. این طرح در برخی استان ها اجرایی و بسیار کارآمد بوده است.

وی همچنین با اشاره به شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر باید بتوانند این شعار را در بخش های مختلف به صورت یک گفتمان تبدیل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها