دبیرکل کنگره هشت هزار شهید استان گيلان گفت: آیت‌الله نوری همدانی سخنران کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان است.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۱۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،سردار عبدالله پور در نشست هماهنگی کنگره شهدای گیلان که هم اکنون در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان در حال برگزاری است اظهار کرد:برنامه های کنگره با نیت مسولین و اخلاص همکاران در حال انجام است.
وی با بیان اینکه هماهنگی های خوبی در راستای برگزاری 3اجلاسیه و کنگره اصلی 8هزار شهید صورت گرفته است، افزود: محموله سازه سرپوشیده نیز از تهران حرکت کرده و از فردا کار نصب صورت ميگرد.
دبیرکل کنگره هشت هزار شهید استان گيلان با بیان اینکه در حوزه ترافیک تقاضا داریم هماهنگی های لازم صورت گیرد تا مهمانان از چهار محور با سهولت وارد استان شوند گفت: فضاسازی از محدوده امام زاده هاشم نیز در حال انجام است.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه برگزاری یادواره های موضوعی حرکت خوبی در استان ایجاد کرده است، تصریح کرد: مسئولین و دبیران کمیته های 18گانه کنگره ملی شهدای گیلان شنبه و یا یکشنبه با مقام معظم رهبری دیدار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه کار برای شهدا ماندگار و زمینه های برگزاری یک کنگره خوب در استان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: عقب افتادگی در  در برنامه ها نداریم و برای سخنران اجلاسیه اصلی، نیز بدنبال مراجع رفته ایم.
فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: آیت الله نوری همدانی سخنران اصلی کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان است و یک روز از قبل از برگزاری کنگره در استان حضور خواهد داشت.
ارسال نظرات