خبرهای داغ:
جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان از دستگيري چهار قاچاقچي مواد مخدر و كشف و ضبط 96 كيلوگرم حشيش توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۹۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ سيد محمد صالحي اظهار كرد: با همكاري سربازان گمنام امام زمان (عج) و به دنبال اقدامات گسترده اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر بر روي يك باند از قاچاقچيان و تهيه و توزيع كنندگان مواد افيوني، مخفيگاه قاچاقچيان مواد مخدر در ماهشهر شناسايي و با هماهنگي قضايي عمليات دستگيري قاچاقچيان آغاز شد.
وي افزود: در اين عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر موفق به دستگيري چهار نفر از اعضاي باند قاچاق مواد مخدر و كشف و ضبط 96 كيلوگرم حشيش در مخفيگاه قاچاقچيان شد.
سرهنگ صالحي در ادامه با اشاره به توقيف دو دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچيان بيان كرد: متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده قضايي تحويل مراجع قانوني شدند.
جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان با اشاره به مبارزه بي امان و خستگي ناپذير پليس با قاچاقچيان مواد افيوني، از خانواده ها به عنوان حاميان نيروي انتظامي خواست در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر، پليس را از طريق سامانه 110 در جريان قرار دهند تا در كمترين زمان ممكن رسيدگي شود.
7148/ 6037

انتهای پیام /*
ارسال نظرات
پر بیننده ها