امام جمعه زارچ در اولین مجمع عمومی بسیج ناحیه مرکزی یزد:
حجت الاسلام دهقان در اولین مجمع عمومی بسیج ناحیه مرکزی یزد با معرفی شکستن جایگاه ولایت و رهبری در جامعه به عنوان شاخصه های دشمن و عنوان اینکه بسیج مورد هجمه و نفوذ دشمن است، بر شناخت دشمن و شیوه کار دشمن تاکید نمود.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۹۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ اولین مجمع عمومی بسیج ناحیه مرکزی یزد در سال 95 که عصر روز سه شنبه24 فروردین ماه سال جاری در نمازخانه ناحیه مرکزی یزد با حضور امام جمعه زارچ؛ فرمانده و جمعی از اعضای شورای حوزه مهدیه، اعضای شورای حوزه های تابعه برگزار شد.

حجت الاسلام دهقان امام جمعه زارچدراین مجمع در ابتدای سخنان خود در تشریح مسئله نفوذ، کند شدن حرکت نظامرا ثمره نفوذ فیزیکی دشمن با هدف ضربه زدن به نظام بیان نمود و اظهار داشت: در نفوذ جریانی یا فکری دشمن حرف خودش را از زبان خواص وافراد تصمیم گیر و تصمیم سازبیان می نماید.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مده الظله)اقتصاد مقاومتی را در برابر اقتصاد ریاضتی اعمال نموده اند،از بین رفتن بیکاری ، رکود ،فاصله طبقاتی و تقویت بنبیه اقتصادی را ثمره عمل به شعار اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل ذکر کرد و تکیه بر ظرفیت و تولیدات داخلی،مصرف تولیداتداخلی،اصلاحالگوی مصرف،فراهم نمودن امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران ، مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی ،کاهش وابستگی به نفت و عدم وابستگی اقتصاد به دولت را از مشخصه های اقتصاد مقاومتی عنوان نمود.
امام جمعه زارچ با ذکر انتقاد برخی از افراد از قرار دادن کلمه عربی " الله " در وسط پرچم کشور ایران و پیروی از امامان با ملیت عربی از نمونه های تهاجم فرهنگی دشمن، بر شناخت دشمن و شیوه کار دشمن به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری( مده الظله) تاکید کرده و با عنواناینکه بسیج مورد هجمه و نفوذ دشمن است بر همکاری برای از بین بردن و ریشه کردن دشمن و نقشه های آن سفارش نمود.

ارسال نظرات