بسیج و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با همکاری برنامه های مشترکی در جهت ارتقاء رشته های فوتبال و فوتسال در بین بسیجیان برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۳۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، جلسه مشترک هیئت فوتبال بسیج ناحیه غدیر تبریز با هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در راستای تعامل و همکاری جهت برگزاری برنامه های مشترک در رشته های فوتبال و فوتسال برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید دوره های مربیگری، کلاس های داوری برای ارتقاء سطح درجه داوری 3 به 2 برای برادران و خواهران، توزیع کتاب های آموزشی و تخصصی مربیگری، سازماندهی تیم های محلاتی که با نام بسیج و پایگاههای مقاومت مشغول فعالیت هستند، با همکاری با هئیت فوتبال استان انجام شود.

همچنین با تعامل و همکاری و حضور کمیته فوتسال در مسابقات بسیج، کلاس و کارگروه های تخصصی مربیگری و داوری توسط هیئت فوتبال برای اعضا بسیج برگزار شود.

در این جلسه، موضوعاتی در مورد پایگاه استعدادیابی فوتسال سپاه عاشورا، راهبردهای مناسب جهت طی مراحل استعدادگزینی و استعدادیابی، تعامل و همکاری با هیئت فوتسال در زمینه جذب، پرورش و آموزش نوجوانان علاقمند و با استعداد و در نهایت اعزام به مسابقات کشوری هم مورد بررسی قرار گرفت. 
ارسال نظرات