استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نقشه راه را باید از جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس گرفت، گفت: دفاع مقدس چراغ راه مبارزه امروز ما در مبارزه با استکبار است و باید مسیر را با نقشه راه طی کنیم و پشت سر ولایت باشیم.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۲۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام مرتضی وافی پیش از ظهر امروز در یادواره موضوعی به نام «بسیج، مردم و دفاع مقدس» که با محوریت شهید «بهرام حجتی» در این تالش برگزار شد با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا مصداق حقیقی زنده نگه‌داشتن یاد شهداست اظهار کرد: اخلاص مهم‌ترین ویژگی شهدا بود.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیری حرکت کردند که تحت نظر مدیریت شده بود و هرگز به صورت جزیره‌ای عمل نکردند گفت: شهدا خدایی بودند و اگر پیروز می‌شدند آن را از خدا می‌دانستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پیام نهایی شهدا این است که باهم باشیم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.

حجت‌الاسلام وافی با اشاره به اینکه کار جوانان امروز سخت‌تر از جوانان دیروز جبهه و جنگ است اضافه کرد: کار جوانان امروز ارزشمندتر و سخت‌تر از کسانی است که در میدان جنگ بوده‌اند، البته باید میدان جنگ امروز را بشناسیم؛ زیرا اگر راه را فراموش کنیم در این مسیر شرمنده شهدا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نقشه راه را باید از جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس گرفت، یادآور شد: دفاع مقدس چراغ راه مبارزه امروز ما در مبارزه با استکبار است و باید مسیر را با نقشه راه طی کنیم و پشت سر ولایت باشیم.

 

 

ارسال نظرات