جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان مراسم دکتر رحمدل عصر امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۰۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

نیازمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم و استاد انقلابی مرحوم دکتر غلامرضا رحمدل اظهار کرد: استاد رحمدل، اولین استاد تمام دانشگاه گیلان و معلم و استاد انقلابی بودند.

وی تصریح کرد: مرحوم رحمدل دارای جایگاهی بالایی در استان و کشور هستند، ایشان در دیدار با رهبری که در سال 80 به گیلان آمدند؛ قطعه شعری را تقدیم شان کردند که رهبر انقلاب همواره از آن قطعه شعر یاد می کنند.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت دکتر رحمدل گفت: مراسم گرامیداشت این استاد انقلابی عصر امروز و با سخنرانی دکتر عیسی مراد از دوستان و همکاران قدیمی مرحوم رحمدل و از آزادگان و یادگاران دفاع مقدس که هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی هستند برگزار می‌شود.

نیازمند با بیان اینکه مراسم گرامیداشت مرحوم دکتر رحمدل در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم بخشی از اشعار این استاد انقلابی و اشعار دیگری که برخی از شاعران در وصف دکتر رحمدل سرودند خوانده می‌شود.

ارسال نظرات