خبرهای داغ:

نخستين بخشدار زن در هنديجان معارفه شد

با حضور مشاور استاندار خوزستان در امور بانوان و خانواده آئين تكريم و معارفه بخشدار مركزي شهرستان هنديجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۹۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
به گزارش بسیج الهه موالي زاده دوشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان هنديجان اظهار كرد: براي مشاركت زنان در همه برنامه هاي اقتصادي ، سياسي و اجتماعي ابتدا به آموزش نياز است.
وي افزود: بزرگترين هدف مشاوران بانوان بالابردن سطح آگاهي زنان از طريق ارائه آموزش هاي لازم در حوزه هاي بهداشت روان و اقتصاد خانه است.
وي گفت: در جامعه ما توسعه را برابر با اشتغال قرار داده اند در حالي كه توسعه به معناي مشاركت و حضور در همه زمينه هاست و از نقش زنان در همه ابعاد زندگي اجتماعي مي توان استفاده كرد.
موالي زاده افزود: اولين خاكريز اقتصاد مقاومتي خانه است و بانوان به عنوان اولين سربازان در خط مقدم آن قرار دارند و آگاهي هاي لازم در اين خصوص مي بايست به بانوان داده شود تا مثمر ثمر واقع شوند.
وي ادامه داد: نگاه شعاري مي بايست تبديل به روش هاي كاربردي گردد و كاربردي ترين روش ها با آموزش شروع مي شود.
وي تاكيد كرد: مجرب ترين اساتيد در حوزه تعليم و تربيت، آموزش خانواده و مباحث كاربردي شيوه هاي اقتصاد خانه از طرف استانداري خوزستان آمادگي دارند تا با درخواست فرماندار آموزش هاي لازم را در كليه ادارات شهرستان ها به انجام رسانند.
در پايان اين جلسه از زحمات پنج ساله 'بهنام خضعلي' تقدير و تشكر و 'اعظم شنبدي' به عنوان بخشدار مركزي هنديجان معارفه شد.
هنديجان از شهرستانهاي تازه تاسيس استان خوزستان است كه در 30 كيلومتري شرق ماهشهر و 130 كيلومتري جنوب شرقي اهواز واقع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها