سامانه "توزین حین حرکت" در محور دندی- زنجان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۵۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در مراسم تجلیل از فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان با اشاره به راه‌اندازی سامانه "توزین حین حرکت" در محور دندی- زنجان گفت: سامانه پلاک‌خوان خودروها در حین حرکت به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

ایرج دست‌نشان با بیان اینکه مرکز کنترل راه‌های زنجان یکی از بهترین مراکز در کشور محسوب می‌شود افزود: 16 دوربین ثبت تخلف نیز در محورهای مواصلاتی استان پیش از اجرای طرح تابستانی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 4 دستگاه دوربین ثبت تخلفات در آزاد راه زنجان- تبریز نصب شده است ابراز کرد: افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی استان سبب کاهش تخلفات و سوانح جاده‌ای می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به وجود 31 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: مدیریت راه‌ها توسط دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه 54 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است تصریح کرد: در ایام نوروز بیش از 6 میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

دست‌نشان با بیان اینکه کاهش 65 درصدی تلفات جاده‌ای نشان از وجود امنیت لازم برای کاربران جاده‌ها است عنوان کرد: اعمال قانون و مقررات و برخورد جدی با متخلفان سبب ایجاد امنیت موجود در جاده‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه یکی از ارگان‌های مهم و تاثیرگذار در ایجاد امنیت پایدار در جاده‌های استان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پاسگاه طارم به زنجان بیان کرد: امیدواریم این پاسگاه با همکاری مسئولان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

ایرج دست‌نشان افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مرتبط قدم‌های سازنده‌ای در امر گسترش حمل و نقل جاده‌ای و توسعه پایدار برداریم

ارسال نظرات