فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان تایباد در غالب ۱۲ گروه جهادی در اردوهای جهادی نوروز۹۵ شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۵۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار حسن نعمتی، به حضور گروه های جهادی در نوروز امسال در شهرستان تایباد اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی با هدف کمک به دولت در زمینه محرومیت زادیی و خدمات رسانی به روستاها و مستضعفین در مناطق محروم صورت می گیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه اکثر فعالیتهای گروه‌های جهادی در روستاها صورت می گیرد، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان تایباد در غالب ۱۲ گروه جهادی در اردوههای جهادی نوروز۹۵ شرکت نمودند.

نعمتی خاطرنشان کرد: این اقدامات در عرصه های مختلفی از جمله کمک به تعمیر خانه معسر، جمع آوری زباله های اطراف روستاها و مناطق گردشگری شهرستان، زیباسازی روستاها شامل دیوار کشی، غرس نهال اطراف روستا، توزیع هدایا بین محرومان خصوصا ایتام در سطح شهر تایباد و …. صورت گرفت.

وی تاکید کرد: امروز ایران نیازمند سازندگی است و سازندگی در انتظار دست هایی است که در تلاقی هم و در مسیر مشارکت و همیاری از ناممکن ها، ممکن می آفرینند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: گروهی از جوانان بسیجی با شرکت در اردوهای جهادی که خود نمودی از مهاجرت الی الله و جهاد در راه خداست، باب جدیدی برای خدمت به محرومان و مستضعفان گشوده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها