کارگردان برجسته تفتی خبر داد:

آغاز پیش‌تولید تله‌فیلم «راه امید» در شهر تفت

پیش‌تولید فیلم داستانی بلند «راه امید» به نویسندگی و کارگردانی، فیلم‌ساز برجسته تفتی آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۷۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: پیش‌تولید فیلم داستانی بلند «راه امید» به نویسندگی و کارگردانی «محمد رسول شجاعی تفتي» آغاز شد و اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهر تفت مقابل دوربین می‌رود.

این فیلم داستان پیرمردی بنام سید امیر را روایت می‌کند که در خانه سالمندان مستقر می‌شود و با حضور او در آنجا با ماجراهایی روبرو شده و مسائلي برایش رقم می‌خورد.

در این فیلم داستانی محمد رسول شجاعی در نقش سید امیر بازی می‌کند و آقایان؛ اصغر چوبینه؛ سید ولی عرب زاده؛ مجید رضا دهقانی؛ سجاد شاهدی؛ محمدحسن فلاح؛ محمدحسن خانی؛ علی‌اکبر شجاعی؛ علیرضا انصاری؛ ابراهیم فلاح؛ محمدامین دهقانی و ...خانم‌ها؛ ثریا شهبازيان؛ رضيه انصاری؛ کوثر کهدويي؛ الهه نظریان و ... در این پروژه او را همراهی می‌کنند.

شجاعی به همراه «مجید رضا دهقاني تفتي» تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده‌دارند و سجاد شاهدي باغ خندان دستیار اول و برنامه‌ریز و آقای جلیل صالحی فر نیز مدیر تصویربرداری این فیلم را انجام می‌دهند.

دیگر عوامل فیلم داستانی بلند راه امید: نجمه تفتي؛ منشی صحنه / احسان شجاعی؛ مدیر تولید / طراح گریم؛ محمدمهدی هدایتي / طراح صحنه و لباس؛ زهرا شجاعی / صدابردار؛ پدرام فلاح / عکس و تصویربرداری پشت‌صحنه؛ صادق درخشی و ...

فیلم داستانی؛ راه امید؛ باهمت و همراهي هنرمندان تفتي از دوم اردیبهشت در شهر تفت کلید خواهد خورد.

طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از هنرمندان منتخب بازیگری در این فیلم دعوت شد و تست گریم بازیگران توسط طراح هنرمند گریم جناب محمدمهدی هدايتي انجام شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار