به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، همایش بانوان فاطمی در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۳۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: همایش بانوان فاطمی، ظهر دیروز به مناسبت هفته زن با حضور زنان فرهیخته و منتخب استان یزد در زمینه‌های مختلف در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت معلم استان یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این همایش با اشاره به سیره حضرت فاطمه(س)، بر لزوم معرفی سیره زندگانی آن حضرت برای زنان جامعه اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی برای اولیای الهی باشیم.

محمدعلی طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در دستگاه‌های مختلف در حوزه بانوان بیان کرد: این فعالیت‌ها موجب تحولات بسیاری در این عرصه شده که نمونه بارز آن افرایش مشارکت‌های همه‌جانبه بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اعتقاد دولت یازدهم، ایجاد فرصت‌های برابر برای حضور زنان و مردان در جامعه است، اظهار امیدواری کرد که فعالیت مسئولان، بانوان را به جایگاه شایسته‌ای که در جامعه اسلامی مدنظر است، نزدیک کند.

در این مراسم که با برگزاری جشن و اجرای موسیقی همراه بود، از بانوان برگزیده استان یزد در حوزه‌های مختلف فرهنگی،‌ هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل شد.

ارسال نظرات