شهردار بافق با اشاره به جاذبه‌های گردشگری تابستانه بافق گفت: جشنواره بزرگ تابستانی بافق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۲۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدعلی نوروززادهبا اشاره به اینکه جشنواره بزرگ تابستانی بافق برگزار می‌شود اظهار داشت: جشنواره تابستانی شهرداری بافق با مرکزیت مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق، در نیمه دوم شهریورماه امسال و در سطحی بسیار وسیع‌تر از جشنواره نوروزی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره تابستانی بافق که با حضور گردشگران بسیاری از استان و کشور انجام می‌شود مورد تاکید و توجه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد قرار گرفته است.

شهردار بافق با تاکید بر اهیمت افزود: به طور حتم موفقیت جشنواره تابستانی بافق نیازمند عزم جدی همه مسئولان استانی و شهرستان است که با برنامه‌ریزی مناسب، بتوان سطح کیفی این جشنواره و حضور گردشگران را در آن افزایش داد.

وی بیان کرد: در این جشنواره گردشگران حاضر با موارد مختلفی از جمله فرهنگ اصیل مردم بافق، محصولات بافق، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری طبیعی بافق، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان آشنا می‌شوند.

نوروززاده بیان کرد: جشنواره نوروزی امسال شهرداری بافق مورد استقبال کم‌نظیر شهروندان و گردشگران قرار گرفت و مسئولان استانی هم حضور خوبی در این جشنواره داشتند.

تسنیم/

ارسال نظرات