مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت وگو با "بسیج"
حجت الاسلام مسعودی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام البیض 150 مسجد در سطح استان آماده میزبانی از بیش از 12 هزار معتکف می باشد.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۹۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رجب در خصوص برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام البیض اظهار داشت: 150 مسجد در سطح استان آماده میزبانی از بیش از 12 هزار معتکف می باشد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی صورت می گیرد افزود: مبلغین بسیاری به مساجد جهت برگزاری نشست های پرسش و پاسخ اعزام می شوند که مهمترین هدف در ایام البیض بهره مندی از معنویات و ایام نورانی آن می باشد که تاکنون نیز استقبال بسیار خوبی توسط همشهریان البرزی صورت گرفته است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز خود ارزشابی را مهمترین نکته در مراسم اعتکاف عنوان کرد و گفت: اعتکاف فرصتی است برای جدایی از عالم دنیا و تغییر مثبت در رویکردی فکری و عقیدتی افراد.

وی در پایان گفت: تمامی معتکفین از حضور خود در مساجد و انجام اعمال عبادی نهایت بهره را ببرند و از این فرصت معنوی تجربه ارتباط مستقیم با پروردگار را حفظ کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها