خبرهای داغ:
آیت الله حیدری:

رأی مردم تهران برای ریاست مجلس خبرگان ملاک نخواهد بود/آیت الله جنتی بهترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان است

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: مجلس خبرگان وقتی می‌تواند انقلابی باشد که رئیس آن هم انقلابی باشد و باید منتظر بود تا در چهارم خرداد چه اتفاقی خواهد افتاد.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۹۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
به گزارش بسیج از اهواز، آیت الله محسن حیدری در خصوص انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان اظهار داشت:در بین افرادی که مطرح هستند آیت الله جنتی اولویت بیشتری برای ریاست به مجلس خبرگان دارد.

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم انقلابی ماندن مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان وقتی می‌تواند انقلابی باشد که رئیس آن هم انقلابی باشد.

آیت الله حیدری تاکید کرد: آیت الله جنتی اگر در اصفهان و یا خوزستان کاندیدا می‌شد حتماً نفر اول می‌شد استان تهران برای کل کشور تعیین تکلیف نمی‌کند چرا که فتنه سال 88 در خوزستان اتفاق نیفتاد بلکه در تهران بود  همان کسانی که فتنه را به پا کردند در مقابل آیت الله جنتی قرار گرفتند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: ما که نمی‌توانیم طرفداران فتنه  را ملاک کار خودمان قرار دهیم  باید افرادی که شخصیت و لیاقت دارند و سوابق خوبی هم دارند برای ما ملاک باشند پس قطعا رأی مردم تهران برای ریاست مجلس خبرگان ملاک نخواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها