معاون مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان:
۲۷ باب مدرسه، ۱۴۶ کلاس در شهرستان ابهر تخریب و نوسازی شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۶۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر گفت: ۲۷ باب مدرسه، ۱۴۶ کلاس در شهرستان ابهر تخریب و نوسازی شده است که از این تعداد ۲ باب مدرسه با ۲۷ کلاس در دست اجرا می باشد.

ذوالقدر در ادمه افزود: بزرگترین لطمه ای که بشریت از زمان حضرت آدم (ع) دید از جانب نادانی و عدم آگاهی است.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و پیوسته انسان های خلاق، فکور و توانمند در بستر مدارس شکل می گیرد، اظهار داشت: خوشا به حال خیرین که جلوه ای از عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند و عشق به آینده نظام و فرزندان برومند این آب و خاک را در عمل به نمایش گذاشته اند.

ذوالقدر با تاکید بر این که خیرین با کارهای نیکوی خویش با خدا معامله می کنند، خاطر نشان کرد: خوشا به حال شما که سهامداران کارخانه بزرگ انسان سازی هستید.

معاون مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار هوشمندانه با خداوند معامله کرده اند، افزود: اثر کار خیر مدرسه سازی ماندگار و تحول ساز و توسعه گر است.

ذوالقدر از ریاست و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد تا با همراهی، همدلی و همکاری خیرین بزرگوار شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان وطن باشیم.

وی با اشاره اعتبارات به پروژه های استاندارد سازی مدارس آموزش و پرورش شهرستان ابهر تصریح کرد: در شهرستان ابهر ۱۴ باب مدرسه با ۹۴ کلاس استاندارد سازی شده است.

معاون مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به پروژه های تخریب و نوسازی مدارس شهرستان افزود: تخریب و بازسازی ابهر ۲۷ باب مدرسه، ۱۴۶ کلاس بتخریب و نوسازی شده است که از این تعداد ۲ باب مدرسه با ۲۷ کلاس در دست اجرا می باشد.

ارسال نظرات