به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:
در نيم فصل ليگ نونهالان تکواندو استان زنجان، تيم مبارز موفق به کسب قهرمانی شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۵۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تيمهاي مبارز، كوي فرهنگ و شهرستان زنجان رتبه هاي اول تا سوم را در پايان نيم فصل کسب کردند.

گفتنی است، درهفته هفتم اين رقابتها ابتدا تيم شهيد اسماعيلي با نتيجه 6 بر 4 تيم كوثر را مغلوب كرد و تيم شهرستان ابهر با نتيجه 7 بر 2 از سد صبا لوله زنجان گذشت.

در ادامه تيم صالحين ماهنشان و اشراق نتيجه را به تيمهاي شهرستان خرمدره و مبارز واگذار كردند و در حساس ترين ديدار اين هفته كه بين تيمهاي دوم و سوم جدول بود تيم كوي فرهنگ با نتيجه 7 بر3 تيم شهرستان زنجان را شكست سختی داد و جايگاه خود را در جدول رده بندي حفظ نمود.

در هفته هشتم اين رقابتها نيز تيم صالحين ماهنشان 6 بر 4نتيجه رابه تيم كوثر واگذار كرد و شهرستان ابهر نيز با شكست دادن 6 بر 3 تيم شهرستان خرمـدره، به ترتيب در جــايـگاه پنجــم و ششم جـدول قرار گرفتند، تيم شهيد اسماعيلي نيز با قبول شكست سنگـين 10 بر صفر در مقابل تيم صدر جدولي مبارز با دو بازي كــمتر در رده هشتم باقي ماند و تيمهاي كوي فرهنـگ و شهرستان زنجان با پيروزي شيرين 9 بر يك و 7 بر 3 در مقابل تيم هاي صبا لوله زنجان و اشراق در رتبه هاي دوم و سوم جدول رده بندي نيم فصل باقي ماندند.

ارسال نظرات