امام جمعه برازجان در دیدار با مدیران و کارکنان شهرداری و شورای شهر برازجان:
امام جمعه برازجان در دیدار با مدیران و کارکنان شهرداری و شورای اسلامی برازجان بر لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۴۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه رجب و تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: برازجان از شهرهای مهم و بزرگ استان است و رسیدگی به این شهر نیازمند تلاش و فعالیّت شبانه‌روزی و همت جمعی مسئولان است.

وی اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده که تمام مسئولان و مردم باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام و در این راستا گام بردارند و شهرداری نیز باید تلاش خود را در راستای نیل به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با استفاده بهینه از امکانات موجود به کار گیرد.

امام جمعه برازجان با تأکید بر لزوم داشتن صداقت در کلیه امور، خاطرنشان کرد: صداقت داشتن در کارها و فراموش نکردن مسئولیت‌ها، یکی از عوامل پیشرفت کارها و رضایت مردم است.

حجت الاسلام مصلح انسجام شهرداری و شورای شهر را عامل پویایی شهر دانست و افزود: تقدیر از کارکنان موفق باید در برنامه‌ها قرار گیرد تا انگیزه و رغبت آن­ها به محیط کار بیشتر شود.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات شهری، ساخت و سازهای غیرمجاز است چرا که این امر باعث محرومیّت این بخش‌ها از خدمات، حمل و نقل، بهداشت و ... می‌شود که برای جلوگیری از این امر باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات