مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: طرح ساماندهی جوانان چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین استان در کشور تهیه شده است و در اختیار استانداری قرار گرفته است تا بتوانیم برنامه ستاد جوانان را به صورت دقیق‎‌تر دنبال کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۳۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رحمان قاسمی نافچیدر گفت‌گو با خبرنگار ما اذعان کرد: ما در کنار استان‌هایی قرار گرفته‌ایم که حرف زیادی در ورزش فوتبال و جذب حمایت‎های مالی و اسپانسر را دارند که این موجب شده موفقیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌هایی که کمتر به چشم می‌آیند دیده نشود و تصور غلط اینکه استان نسبت به استان‎های همجوار فعالیت کمتری دارد ایجاد کند در حالی که استان چهارمحال و بختیاری رتبه نخست در استان‌های تیپ 3 را کسب کرده است.

وی اظهار کرد: وشوکاران استان در مسابقات آسیایی موفق شدند تا 9 مدال را کسب کنند این درحالی است که کشور جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات 27 مدال کسب کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ما در سال گذشته نه‌تنها با کاهش آمار و قهرمانی رو به رو نبوده ایم بلکه پیشرفت موثری در این امر شاهد بوده‌ایم، گفت: این موفقیت‌های استان در حالی انجام می‌پذیرد که با کمبود اعتبار روبه رو هستیم.

این مسئول با تاکید بر تفکر ورزشی در جامعه خاطرنشان کرد: تفکر ورزشی باید در بین مسئولان وجود داشته باشد تا بتوانند در حد توان به ورزش کمک کنند.

وی تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل نداشتن صنایع بزرگ موجب شده است تا از اسپانسر محروم بماند اما نمی‌توان با این وجود از کمک مردمی چشم پوشید.

قاسمی نافچی با خیرین ورزشیار اشاره کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری جزء 5 استان برتر خیرین ورزشیار قرار دارد که این افتخاری بزرگ برای این استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در حال حاضر 13 پروژه خیر در نقاط مختلف استان در حال اجرا است که می‌توان به زمین چمن در نقنه و زمین ساحلی در همین شهر اشاره کرد.
ارسال نظرات