مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛

منابع خدادادی بهترین راه معرفی ورزش استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان به رودخانه‌های خروشان موجود در استان اشاره کرد و افزود: با استفاده از این پتانسیل و ظرفیتی که خداوند در اختیار استان ما قرار داده است می‌توان استان را به بهترین نحو معرفی کرد.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۳۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رحمان قاسمی نافچی در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ورزشکاران زیادی در رشته رفتینگ در استان وجود دارد که عضو تیم ملی هستند و به همین دلیل و با پتانسیل زیادی که دراستان وجود دارد با رایزنی های انجام شده چهارمحال و بختیاری به عنوان کمپینگ رفتینگ کشور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در رشته سه گانه به عنوان پایگاه قهرمانی کشور انتخاب شده ایم گفت به حمدالله تا کنون در ورزش استان تک محوری عمل نکرده ایم چرا که تصمیمات شخصی و عجولانه نتیجه خوبی همراه ندارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان به هیت ورزشی اشاره کرد و اظهار کرد در این هیت ۱۹ نفر عضویت دارند که جلساتش به طور منظم برگزار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد در سال ۹۳ و ۹۴ اکثر هیئت‏های ورزشی استان به صورت سرپرست اداره می‌شد که با تلاش همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان در دو سال گذشته ۲۷ مجمع انتخاباتی برگزار شد که با کمترین حواشی همراه بود.

وی با بیان اینکه ورزش حالت رقابتی دارد تصریح کرد اگر در حوزه ورزش استان حواشی شاهد باشیم که این امر بسیار کم است میتوان علت اصلی آن را تامین نشدن منافع شخصی برخی افراد دانست.

قاسمی نافچی، با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری اداره کل در بخش جوانان خاطرنشان کرد در زمان تحویل مسئولیت ۱۵۰ ثمن به صورت اسمی در استان وجود داشت که تعداد فعالین آن‌ها کمتر از انگشتان دست بود ولی امروز خوشحالیم که می‌توانیم با اطمینان از فعال بود ۹۶،نهاد مردمی خبر دهیم.

این مسئول با تاکید بر حمایت از بخش جوان افزود مجمع خیرین ازدواج استان تشکیل شده است که در تلاش است ازدواج جوانان را با برنامه‌ها و طرح‌های مشاوره ای تسهیل دهد که در شهرستان بروجن، بن و شهرکرد در حال انجام است.
ارسال نظرات