خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه علی بن ابیطالب(ع) سپاه امامت تبریز در جمع فرماندهان پایگاه های این حوزه گفت: سال جدید رسالت سنگینی بر عهده ملت و دولت به خصوص بسیجیان از سوی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله) نهاده شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۲۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یوسف بابازاده افزود: این رسالت تکیه به اقتصاد، توانمندی ها تولیدات داخلی بوده و در کنار آن نه گفتن به تولیدات خارجی با هر مارک و تولیداتی و در یک جمله تحقق بخشیدن حقیقی اقتصاد مقاومتی توام با اقدام لازم و عمل است.

وی ادامه داد: نظام سرمایه داری برپایه سلطه بر کشورها تشکیل داده شده است و برای نفوذ به هر کشوری از راه اقتصاد آن کشور وارد می شوند و ابتدا با انتقال اجناس با قیمت کم وابستگی مردم کشورها را به تولیداتشان بیشتر می کنند و پس از آن که اقتصاد کشوری را بیمار کردند اقدام به خواسته های گوناگون خود می کنند.

وی تاکید کرد: دست به دست هم خواهیم داد تا اقتصاد کشور را روز به روز پویاتر و استقلال اقتصادی خود را محکم تر خواهیم کرد تا دشمنان یکبار دیگر در مقابله با ملت فهیم کشورمان شکست سنگینی بخورند.

بابازاده ادامه داد: امیدوارم در همه برنامه های امسال بسیج مثل سال های گذشته بیشتر دقت شود که صرفه جویی از اولویت ها قرار بگیرد تا هزینه ها را به حداقل ممکن برسانیم و با انتقال فرهنگ استفاده درست از امکانات با اسراف مقابله جدی داشته باشیم چراکه در دین مبین اسلام همواره بر صرفه جویی تاکید شده است.

ارسال نظرات