رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر هدف از اعتکاف را خلوت کردن با خدا و نگریستن به اعمال خود دانست و تصریح کرد: در ایام البیض ماه رجب قرار است، 14 مسجد میزبان مردم شهرستان اشکذر باشند.
کد خبر: ۸۶۵۹۵۶۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر؛ اعتکاف را سنتی از جانب بزرگان، اولیاء و معصومین (ع (دانست و اظهار داشت:طبق احادیث و روایات پیامبر اکرم(ص) پاداش کسانی که از روی ایمانمعتکفشده اند را برابر با بخشیده شدن تمام گناهان وی دانستند.حجت‌الاسلام پورقیومی هدف از اعتکاف را خلوت کردن با خدا و نگریستن به اعمال خود دانست وتصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف طبق سنوات گذشته در شهرستان اشکذر نیز برپا میشود.

وی ادامه داد: در ایام البیض ماه رجب قرار است، ۱۴ مسجد در شهرستان اشکذر میزبان معتکفین باشند که در این میان برای مردم شهر اشکذرمسجدحاج غلام اشکذر ویژه برادران،مسجد النبی عمارشهر ویژه خواهرانومسجد جامع رضوانشهر ویژه برادران و خواهران در نظر گرفته شده است.

پورقیومی در ادامه به سایر مساجد شهرستان که میزبان معتکفین هستند اشاره کرد و افزود:مسجد جامع حسن‌آباد، مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای شرف‌آباد، مسجد جامع روستای ابراهیم‌آباد، مسجد جامع روستای صدرآباد، مسجد شهداء روستای شمسی، مسجد جامع روستای همت‌آباد، مسجد امام حسن (ع) روستای بندرآباد و در بخش خضرآبادمساجد روستاهای کافی آباد،قوام آباد و شربالعین میزبان معتکفین خواند بود.

وی خاطر نشان کرد:خواهران و برادرانی که تمایل به اعتکاف در شهر اشکذر را دارند میتوانند برای ثبت نام تا تاریخ دهم ماه رجب به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعهکنند و در دیگر نقاط شهرستان با مراجعه به مساجدی که اعلام شد برای ثبت نام اقدام فرمایند.

ارسال نظرات