رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: کل درآمد مازندران که به خزانه وارد می‌شود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان است در حالی‌که تنها حقوق یک دستگاه اجرایی مانند آموزش و پرورش استان بیش از این عدد است.
کد خبر: ۸۶۵۹۵۶۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶




خبرگزاری بسیج مازندران، امید‌علی پارسا در همایش کشاورزی، اقتصاد‌ مقاومتی، اقدام و عمل که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان" اقتصاد‌ مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری، قرار است امسال نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: تاکنون با رشد کاهنده به جلو می‌رفتیم اما از امسال قرار است با رشد افزاینده‌ای در اقتصاد پیش رویم.

پارسا، کم‌اثر بودن برگزاری جلسات را یکی از مشکلات استان دانست و ادامه داد: تمامی جلسات تنها به ایراد سخنرانی‌های آنچنانی بسنده شده و بعد از جلسات خروجی مثبتی دیده نمی‌شود که باید فکری به‌حال این آسیب کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه هم‌گرایی در پیگیری مسائل و مشکلات استان وجود ندارد، گفت: اگر هم‌گرایی لازم در سطح استان نباشد و کارشناسانه به مسائل نگاه نشود و تنها با لفاظ کار کنیم به اهداف مورد نظر و رفع مشکلات نخواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه جرات و ریسک‌پذیری مدیران در استان کم و ملاحظه‌کاری فراوان است و باید با اندیشیدن و رفع چراهایی که وجود دارد این مشکل برطرف شود، افزود: در مازندران برای تصمیم‌گیری‌هایی که قرار است استان را به جلو ببرد، سیاست‌کاری وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران اظهار کرد: کل درآمد مازندران که به خزانه وارد می‌شود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان است درحالی‌که تنها حقوق یک دستگاه اجرایی مانند آموزش و پرورش بیش از این عدد است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در سطح استان در اولویت قرار گیرد و گره کور اقتصاد‌ مقاومتی با اولویت بخش‌های مختلف حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها