شنیده های قابل تامل در مراسم تشییع شهید مدافع حرم نکا

شروع در طفولیت باتربت امام حسین(ع)

کسی که در طفولیت با تربت امام حسین(ع) شیر مادرش را رها کرده اگر شهید نمی شد بایست تعجب می کردیم.
کد خبر: ۸۶۵۹۵۴۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴




خبرگزاری بسیج مازندران، در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهر نکا محمد تقی سالخورده برادرش می گفت: محمد تقی در همان دوران بعد از شیر خوارگی اش هنگامی که می بایست غذا خور می شد با تربت امام حسین(ع) شروع به غذا خوردن کرد و اولین لقمه بعد از شیر مادر تربت ابا عبدالله بر زبانش نشست.

خواهر شهید هم که چادر برکمر و پارچه ای متبرک به حرم آل الله برنگ سبز بر دست می چرخاند می گفت: از اینکه برادرم محمدتقی شهید شد خوشحالیم و خدا را شکر می کنیم که محمد ما راه را بخوبی تشخیص داد و به شهادت رسید .

شاکر همرزم شهید هم در خلال مراسم اشاره کرد: هر موقع محمد تقی به لشکر می امد ابتدا بسراغ شهدای گمنام می رفت و با ملکوتیان نجوایی نیم ساعته داشت.

وی ادامه داد: با بروز اینگونه رفتارها، از محمد تقی به نظر می رسید که رازی میان وی و شهدای گمنام وجود دارد لذا مطمئن بودیم محمد تقی به شهدا می پیوندد.

شاکر اضافه کرد : ارادت محمد تقی به شهدای گمنام دفن شده در لشکر باعث گردید علی رغم اینکه هیچ گونه برنامه ای برای وداع شهید در لشکر وجود نداشت اتفاقات بگونه ای رقم خورد که این شهید تنها شهید مدافع حرمی باشد که برای وداع به لشکر آمده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها