دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره هشت هزار شهید گيلان:

دومین کنگره شهدای دانشجوی گیلان برگزار می‌شود

دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره هشت هزار شهید گيلان با بیان اینکه در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای گیلان برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است گفت: دومین کنگره شهدای دانشجوی گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۵۱۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که در راستای برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلان در سالن درویشوند سپاه قدس برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: استان گیلان دارای 97 شهید دانشجو و 13شهيد استاد است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان در کمیته دانشگاهیان برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است افزود: تاکنون 9جلسه با اعضای کمیته برگزار شده است.

دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره هشت هزار شهید گيلان برگزاری همایش ملی ادبیات پايداری با محوریت دانشگاه گیلان،ادبیات حوزه دفاع مقدس با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع دفاع مقدس، مناظره‌های دانشجویی با محوریت جهاد دانشگاهی را از جمله برخی از برنامه‌های شاخص در راستای برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلان عنوان کرد.

مهدی‌پور برگزاری نخستین جشنواره ادبی نور توسط جهاد دانشگاهی و برگزاری جشنواره ورزشی در دانشگاه‌های گیلان، آزاد و فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان دانست و گفت: کنگره شهدای دانشجوی استان در دانشگاه آزاد اسلامی با سخنرانی یکی از فرماندهان سپاه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال اردوهای جهادی به نیت شهدا در رشت، تالش، لنگرود و سیاهکل برگزار شده است.

دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره هشت هزار شهید گيلان برگزاری نشست تخصصی بهداشت و درمان، برگزاری جشنواره صلح و سلام، اعتکاف دانشجویی را از دیگر برنامه‌های پیش‌‌رو خواند و افزود: سه یادمان شهید گمنام در سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت، انزلی و تربیت معلم نصب شد که هم اکنون کار المان سازی واحد رشت در دست اقدام است.

مهدی‌پور از اعزام 2هزار و 300 زائر دانشجوی گیلانی به راهیان‌نور در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال اردوهای جهادی به نیت شهدا در رشت، تالش، لنگرود و سیاهکل برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار