طی مراسمی از زحمات دبیران و متولیان برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان تفت تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۴۶۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: همایش دبیران و متولیان برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان تفت، در محل ناحیه مقاومت بسیج تفت برگزار شد.

فرمانده سپاه تفت در این همایش با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) گفت: همانگونه که رهبری فرمودند امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و یادواره های شهدا مهم ترین مصداق زنده نگه داشتن یاد شهداست.

سرهنگ «علی اصغر سلمانی» با تاکید بر حفظ و مستندسازی آثار شهدا، افزود: امروز باید یادواره های شهدا را به سمتی ببریم که آثار و خاطرات شهدا، مادران و پدران شهدا، ایثارگران و جانبازان مستندسازی شده و برای نسل بعد قبل ارائه باشد.

وی همچنین ضرورت نوآوری در برگزاری یادواره های شهدا را یادآور شد و تصریح کرد: برنامه ها و حتی تزئینات یادواره های شهدا هم باید با اولویت مخاطب شناسی صورت بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با بیان اینکه یادواره های شهدا نباید منحصر به ایام خاصی از سال باشد، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری یادواره های شهدای شهرستان تفت در تقویمی مدون برنامه ریزی شود تا هم شاهد تداخل مراسمات نباشیم و هم در طول سال شاهد برگزاری یادمان های شهدا باشیم.

این همایش با حضورر ییس بنیاد حفظ آثار استان یزد، معاون فرماندار و فرمانده سپاه تفت برگزار و در پایان از متولیان و دست اندرکاران برگزاری یادواره های شهدا تجلیل شد.



ارسال نظرات