خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 2 گردان الی بیت المقدس به مدت دو روز در منطقه عمومی دهنه بشیران برگزار خواهد.
کد خبر: ۸۶۵۹۴۴۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

حسین میری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس در این شهرستان خبر داد و اظهارداشت: این رزمایش حضور 2گردان بيت المقدس بسيجيان شهرستان زيركوه در منطقه عمومي دهنه بشيران برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه هدف از برگزاري اين رزمايش حفظ آمادگي هاي دفاعي و بالا بردن توان رزمي بسيجيان و همچنين بالا بردن روحيه مردم و اميد به آنان دانست.

وی افزود: آموزش و حفظ آمادگي ، اجرا حلقه هاي تربيتي صالحن و اجراي عمليات امداد و نجات وعمليات تاخيري از برنامه های این رزمایش می باشد.

میری با بیان اینکه رزمايش به مدت 2روز در تاريخ هاي 26 و 27 فروردين ماه برگزار خواهدشد، افزود: از كليه عموم مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان براي بازيد از اين رزمايش دعوت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه تاکید کرد: رزمايش راهيان بيت المقدس را يك پيام براي دشمن دارد آن اينكه ما پشت سر ولايت ايستاده ايم و آماده دستور براي اجراي هر نوع ماموريت هستيم .

وی ادامه داد: این رزمایش يك پيام هم به دوستان دارد و آن اينكه دشمنان توان مقابله با اين نظام را نداشته و ندارند و مردم تا وقتي پشت سر ولايت حركت كنند آسيبي به نظام نخواهد رسيد.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها