دلنوشته خواهر شهیدانجم‌افروز

پیوند شما با شقایق‌ها رابطه ای الهی است

لحظه های ناب زود گذر است ، غنیمتش بدارید ، پیوند شما با شقایق‌ها رابطه ای الهی است ، چرا که آنان نیز ندای حق را لبیک گفتند و به معبودشان پیوستند.
کد خبر: ۸۶۵۹۴۳۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸



بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

 

سرزمین راهیان نور میعادگاه عاشقان ، وادی قدسیان ،تجلی گاه محراب عبادت عارفان و سالکان ، وادی نزول فرشتگان ،محل مناجات های شبانه عاشقان دلسوخته، جایگاه قدوم شیرمردان و زنانی که اسوه های شجاعت ، ایثار ،صبر و مقاومت بودند، عاشقانی که در مسیر عشق با لب خندان جام شیرین شهادت را نوشیدند و به لقاء پرودگارشان نایل آمدند.

آمدیم میهمانی لاله ها، شقایق‌ها، آنان با قامتی استوار وگونه‌های گلگون و با تبسمی بر لب به ما خیر مقدم می‌گویند ، پیش از آمدن میهمانان لحظه شماری می‌کنند و با حضورشان نغمه سرایی و نوای عشق سر می‌دهند.

اینک ای پرستوهای عاشق بدانید شقایق‌ها، انیس و محبوب شمایند و به وجودتان افتخار می‌کنند ، اگر چه هزاران مسافت را پیمودید و به دعوتشان لبیک گفتید، آهسته آهسته قدم بردارید و با اشتیاق به آنها ملحق شوید، خوب نظاره گر سیمای ملکوتی شان شوید و با آنها همنوا شوید.

 لحظه های ناب زود گذر است ، غنیمتش بدارید،  پیوند شما با شقایق‌ها رابطه ای الهی است، چرا که آنان نیز ندای حق را لبیک گفتند و به معبودشان پیوستند.

عجب میهمانی با میزبانی شقایق‌ها ، نسیمی عطرآگین فضا را پر کرده، همه نور است وزیبایی، عشق است و معرفت، کلاس درس است ودانشگاه، پرستوها نیز شاگردان آن، شقایق‌ها به ما آموختند درس عاشقی را، خودسازی و با خدا زیستن را .                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار