شهدا به ملت ایران عزت و معرفت دادند

امام جمعه ساوه گفت: عزت و بالندگی نظام مرهون خون شهدا است شهدایی که با نثار جان خویش به ملت ایران عزت و معرفت دادند.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با خانواده شهید سبط احمدی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به امنیت و اقتدار امروز کشور اظهار داشت: اگر امروز ایران جزیره امن در منطقه است تنها به خاطر جانفشانی شهدایی است که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به پا خواستند و جانفشانی کردند.

وی افزود: دستاورد مهم حضرت امام‌خمینی(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی احیا اسلام ناب محمدی ومهمترین ویژگی آن احیا فرهنگ شهادت و ایثارگری است، فرهنگ شهادت طلبی وایثارگری ضامن دوام نظام اسلامی است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر همواره به عنوان یكی از استوانه‌های مستحكم نظام، در پاسداری از ارزش‌های اسلام كوشیده‌اند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نكرده‌اند،

حجت‌الاسلام ابراهیمی حسینی با بیان اینکه شهدا ضمانت کننده حیات جامعه بشری و حفظ استقلال و آزادی جوامع بشری هستند، گفت:امنیت و شكوفایی امروز كشور مرهون مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران، پایمردی و صبر خانواده‌های معظم آن‌هاست كه كشور را در طوفان حوادث و رویدادهای مختلف بیمه كرده است.

وی افزود: در شرایطی كه دشمنان با ادبیات زر و زور سخن می‌گویند، منطق و گفتمان انقلاب اسلامی بر پایه صلح و دوستی بوده اما هرجا كه به كیان این مرز و بوم خدشه‌ای وارد شود، فرزندان غیور خمینی با رهنمودهای مقام‌معظم رهبری پای در ركاب مجاهدت قرار می‌دهند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: وظیفه آحاد ملت پاسداشت مقام شامخ شهدا، ایثارگران و جانبازان است و مسئولان نیز باید با سركشی از خانواده‌های آنان وظیفه خود را به درستی ایفا كنند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به وظیفه و دین ملت نسبت به شهدا گفت: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دِین شان به نظام و اسلام را ادا کردند و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم.

شهید "محمدعلی سبط احمدی" متولد سال 1350 در تاریخ نهم اسفندماه 1366 در سن 16 سالگی از بسیج دانش‌آموزی لشكر 17 علی‌بن ابیطالب(ع) در عملیات پدافند در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات