فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز ادامه دفاع مقدس ما توسط جوانان منطقه و در دفاع از حرم پیموده می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۶۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در بوشهر، اظهار داشت: همان‌طور که هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی موجب افتخار و غرور پایان‌ناپذیری برای ملت ایران بوده دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) برای جوانان ما باعث عزت و سربلندی است.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی توطئه دشمنان در به زانو درآوردن کشور عزیزشان را به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب اسلامی تبدیل کردند که اثرات گسترده آن را نیز می‌توان در کشورهای منطقه به خوبی مشاهده کرد.

صفری تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که رشادت‌های رزمندگان ما موجب بیمه شدن نظام با پشتوانه مردم و وحدت نیروها را فراهم می‌آورد و دفاع از مظلومان منطقه توسط جوانان منطقه و ایران این راه را نمایان‌تر می‌کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:  امروز مایه افتخار است که جوانان ایران اسلامی اعلام آمادگی می‌کنند تا از دستاوردهای انقلاب و اسلام و مظلومان جهان همانند سرزمین‌های خاکی و عقیدتی خود دفاع کنند.

وی دفاع مقدس را نمونه بارزی از استقامت و عظمت ملت ایران در برابر استکبار جهانی خواند و گفت: امروز ادامه دفاع مقدس ما توسط جوانان منطقه و در دفاع از حرم پیموده می‌شود.

صفری با تأکید بر اینکه مسؤولان باید قدر جوانان ایران اسلامی را بدانند و به آنها اعتماد کنند، افزود: اعتماد به جوانان راه پیروزی‌های نظام را در آینده هموار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی، دشمن‌شناسی و اعتماد نکردن به دشمن از ثمرات نتایج برجسته هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: برخی در داخل کشور و همچنین دشمنان سعی دارند هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

 

ارسال نظرات