رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان:
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت:اعتکاف بهترین فرصت برای انجام ابن فرضیه الهی و صحبت با خدای خود است.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۳۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب، به یکی از فضیلت‌های ماه رجب اشاره کرد و اظهار داشت: در این ماه روزه گرفتن یکی از بهترین اعمال است و اعتکاف بهترین فرصت برای انجام ابن فرضیه الهی و صحبت با خدای خود است.


حجت‌السلام شیخی درباره نحوه برگزاری اعتکاف در شهر برازجان گفت: اعتکاف یکی از برنامه های اصلی سازمان تبلیغات است و در برنامه ریزی های انجام شده اعتکاف امسال با برنامه های فرهنگی و متنوع خوبی همراه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


وی همچنین در خصوص نحوه برگزاری و ثبت نام در این برنامه معنوی تصریح کرد: افرادی که تمایل شرکت در این برنامه بزرگ را دارند می‌توانند با مراجعه به محل‌های مشخص شده یعنی مصلی نمازجمعه، مسجد فاطمه الزهرا(س)، اداره تبلیغات اسلامی و موسسه پیامبر اعظم(ص) مراجعه کنند و  از 22تا تاریخ 30/1/95فرصت نام نویسی دارند.

شیخی با بیان این مطلب که متقاضیان با در دست داشتن کارت شناسایی و مبلغ ۳۰۰۰۰هزار تومان می‌توانند با مراجعه به مکان‌های ذکر شده اسم خود را ثبت کنند افزود: رده سنی آقایان 14 سال به بالا و بانوان از 12 سال به بالا می‌باشد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان همچنین درباره کسانی که زیر نظر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند اضافه کرد: افرادی که تحت نظر بهزیستی و کمیته امداد هستند با معرفی نامه از این دو اداره می‌توانند به طور رایگان ثبت نام کنند.

حجت‌السلام شیخی درباره نحوه معتکف شدن متقاضیان تصریح کرد: کسانی که ثبت نام کرده‌اند باید قبل از اذان روز 13 رجب در مسجد حضور داشته باشند و نیت اعتکاف را هم به جای آوردند .

وی به وسایل مورد نیاز افراد اشاره کرد و یاد آور شد:معتفکین باید وسایل شخصی خود از جمله قاشق، بشقاب، پتو، زیر انداز و دارویی‌های مصرفی را در صورت نیاز به همراه داشته باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها